ALTIN 506,03
DOLAR 8,2996
EURO 9,7433
BIST 10,7658
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 21°C
Gök Gürültülü

Altınyıldız Classics, online satışlarını yüzde 140 artırdı

25.07.2020
58
A+
A-

Ömür ve alışveriş alışkanlıklarının değiştiği, online alışverişin değer kazandığı pandemi sürecinde Altınyıldız Classics online satışlarını 140 …

Ömür ve alışveriş alışkanlıklarının değiştiği, online alışverişin değer kazandığı pandemi sürecinde Altınyıldız Classics online satışlarını 140 artırdı. www.altinyildizclassics.com ve taşınabilir uygulamalarına ilginin artmasıyla yeni yatırımlar yapan Altınyıldız Classics, online müşteri sayısını ise geçen yıla kıyasla bu periyotta yüzde 120 artırdı.

Mevzuyla ilgili yapılan açıklamada görüşlerine yer verilen Altınyıldız Classics Marka ve Pazarlama Yöneticisi Onur Uluğ, COVID-19 salgını periyodunun online alışveriş dalına en büyük katkılarından birinin hayatında birinci sefer online alışverişle tanışan ve bu alışveriş formunun pratikliğini keşfeden müşterilerin olduğunu vurguladı. Uluğ, “Online’daki toplam müşteri alışverişlerine baktığımızda, yüzde 48 yeni müşteri alışverişimiz olduğunu görüyoruz.” sözlerini kullandı.

Müşteriler için belli eser kümelerinde esere dokunarak, hissederek seçmenin hala çok değerli olduğunu ve alışverişçilerin mağaza içindeki tecrübesini çok pahalı bulduklarını söyleyen Uluğ, şunları kaydetti:

“Dijital dönüşüme paralel biçimde önümüzdeki devirde de fizikî mağazaların da alışverişteki değerini muhafazaya devam edeceğiz. Ayrıyeten e-ticaret operasyon alanlarımızın muhakkak sıklıklarla dezenfekte edilmesi, müşterilerimize maske gönderimi ve koli hijyeni ismine gönderdiğimiz dezenfektan mendil uygulamaları üzere tüketicide itimat oluşturduğumuz tüm tecrübelerimiz bu devirde epeyce tesirli oldu. Son periyotlarda yapılan tüm anketler, saha araştırmaları ve tüketici beklenti çalışmalarında ortaya çıkan sonuç müşterilerin büyük çoğunluğunun online ve offline kanalların entegre halde çalışması tarafında. Bu da gösteriyor ki müşteriler tıpkı hizmet kalitesini ve alışveriş tecrübesini kanaldan bağımsız olarak yaşamak istiyorlar. Müşterinin beklentisi; verdiği kelamları tutan, emniyetli, söylemlerinde dengeli ve vaat ettiklerini yerine getiren perakendeciler. Daha değerlisi tüketiciler, nereden yahut ne vakit olursa olsun marka ile etkileşimde tıpkı tecrübesi ve tecrübeyi yaşamayı bekliyorlar. Altınyıldız Classics olarak, birebir telaffuzları ve tıpkı vaadi sunan, müşterilerine birebir alışveriş tecrübesi yaşatmayı hedefleyen, tüm farklı yolların harmanlanmış hali olan ‘Omni Channel’a yöneldik. Markamızın müşteriyle etkileşim içinde olduğu mağaza, web sitesi, taşınabilir uygulama, televizyon reklamları ve toplumsal medya hesapları üzere tüm kanallarımız entegre halde.”

“Beden rehberi” ile gerçek vücudu bulmak daha kolay

Altınyıldız Classics internet sitesi eser sayfasında hizmete aldıkları ‘bedeninizi bulun’ uygulamasıyla vücut seçimi konusunda kullanıcıyı yönlendirerek en uygun vücudu seçmesine yardımcı olduklarını söyleyen Onur Uluğ, tıpkı halde imajlı canlı servis hizmeti de verdiklerini aktardı. Uluğ, “Uygulamadan faydalanmak isteyen müşteriler, Altınyıldız Classics internet sitesi www.altinyildizclassics.com üzerinden tarih ve saat seçerek randevularını oluşturabiliyorlar. Randevu saati geldiğinde imajlı canlı servis süreci başlıyor, satın almayı düşündükleri eserler ile ilgili görüşüp karar verdikleri grup elbise, smokin ya da ceketi seçip isterlerse farklı kombinler yaparak online olarak satın alabiliyorlar.” dedi.

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.